Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klienta
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje.

Termin: 2025-09-25 - 2025-09-25 Lokacja: Kraków, Małopolskie

490.00245.00 zł

245.00 zł brutto (Vat 0%)

Szkolenie otwarte.

-50%

Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Odwołana konferencja CRM Silesia -IT.
2009-04-24 10:44:38

Z przykrością pragnę poinformować, iż konferencja CRM Silesia -IT została odwołana.


Jednocześnie informujemy, iż tematyka konferencji CRM zostanie włączona do programu III Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu.

Szkolenie z ochrony przeciwpożarowej konieczne?!
2009-01-09 14:41:26

Jak podaje Janusz Palikot na swoim blogu palikot.blog.onet.pl  już niedługo czekają nas srogie kary związane z nieprzestrzeganiem nowego prawa, które wysunął resort pracy.  

Artykuł Szkolenie z ochrony przeciwpożarowej konieczne?!
Jak istotne są szkolenia dla pracodawcy?
2008-02-12 19:05:58

Jedną z istotniejszych działań małych i średnich firm, jest ciągłe podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników. Najczęściej są to specjalistyczne szkolenia lub sympozja czy konferencje.

Artykuł Jak istotne są szkolenia dla pracodawcy?
Pakiet antykryzysowy trafił do Sejmu
2009-06-14 20:36:24

Do Sejmu trafiła część projektu tzw. pakietu antykryzysowego, dotycząca zmian w prawie pracy, m.in. elastycznego czasu pracy i umów na czas określony. Pakiet antykryzysowy to 13 punktów ustalonych w końcu marca przez pracodawców i związki zawodowe. Większość z nich to propozycje zmian w prawie pracy, mających na celu utrzymanie zatrudnienia w czasie kryzysu gospodarczego.Rozwiązania zawarte w skierowanym do Sejmu projekcie "o pomocy państwa w przeciwdziałaniu rozwiązywaniu z pracownikami stosunków pracy z przyczyn niedotyczących pracowników" mają charakter przejściowy i będą obowiązywać do 31 grudnia 2011 r. Część przepisów dotyczy wszystkich pracodawców, niezależnie od ich sytuacji finansowej, a część tylko tych, którzy w czasie kryzysu znajdą się w przejściowych kłopotach.

Akcja Dajemy Szansę
2009-08-25 12:14:08

W sierpniu 2009 roku ruszyła akcja „Dajemy szansę”. Celem akcji jest wsparcie programu Równe Szanse Fundacji im. Stefana Batorego, dzięki któremu co roku ponad 1000 uczniów szkół ponadpodstawowych z małych miejscowości i niezamożnych środowisk otrzymuje stypendia umożliwiające dalszą naukę i przygotowanie się do studiów.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kierowanie zespołem Giżycko, Lubelskie

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.